Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
VLIV STRATEGICKÉHO ŘÍZENÍ NA PROSPERITU FIRMY
Palíšek, Eduard ; Bartes, František (vedoucí práce)
Disertační práce si klade za cíl ověřit vliv strategického plánování na prosperitu firmy. Protože se názory odborníků na účelnost strategického plánování liší – někteří jsou přesvědčeni, že strategické plánování je základem úspěšného rozvoje firmy, jiní zase dokládají četnými výzkumy, že nelze jednoznačně potvrdit přímý vliv strategického plánování na úspěšnost firmy – je proveden empirický výzkumu, jehož výsledkem je ověření hypotéz stanovených tak, aby bylo možno vliv strategického plánování na prosperitu firmy posoudit. V teoretické části je popsán vývoj strategického řízení. Na něj navazuje popis vnitřního a vnějšího podnikatelského prostředí a také vlivů, které na tato prostředí působí. Na závěr teoretické části jsou popsány charakteristiky strategického řízení a plánování, nástroje a modely strategického plánování a metody měření jeho účinnosti. Vzhledem k tomu, že dílčím cílem této práce je také navrhnout zjednodušený model strategického plánování aplikovatelný v podmínkách malých a středních firem, je teoretická část zakončena popisem specifik malých a středních podniků. Analytická část práce obsahuje detailní analýzy dat získaných dotazníkovou metodou. Na základě těchto analýz je provedena syntéza formou sestavení profilů různých kategorií firem. Závěry analýz a syntéz jsou použity pro ověření platnosti stanovených hypotéz. Návrhová část práce obsahuje koncepci „4-segmentového modelu“ strategického plánování. Na závěr jsou zhodnoceny přínosy práce pro teorii a pro praxi.
Návrh konkurenční strategie firmy
Hrozek, Tomáš ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Jedním ze základních kamenů úspěšné firmy je její vhodné strategické řízení. Zkoumaná společnost vstupuje do nové etapy svého života, kdy se rozšiřuje a zároveň začíná specializovat. Obsahem této diplomové práce je návrh konkurenční strategie jedné z podnikatelských jednotek firmy podnikající na trhu informačních technologií a služeb spojených s informačními technologiemi. Základem práce je strategická analýza této jednotky, a to jak interního prostředí, tak externího okolí. Návrhová část následně navazuje na provedené analýzy a navrhuje konkurenční strategii zkoumané společnosti. Cílem práce je pomocí vhodně navržené konkurenční strategie zajistit společnosti konkurenční výhodu.
Konkurenční strategie firmy
Krudenc, Miloš ; MBA, Vladimír Sitta, (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zpracování návrhu konkurenční strategie pro firmu Nanograph, s.r.o. Práce je rozdělena do čtyř hlavních částí, z nichž první se zabývá hodnocením současného stavu firmy a odhalení problému, druhá teoretickými východisky k řešení zjištěného problému. Třetí část obsahuje strategickou analýzu společnosti a čtvrtá část nabízí návrh na vyřešení problému.
Konkurenční strategie firmy
Marková, Lenka ; Jelínková, Martina (oponent) ; Breinek, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření konkurenční strategie středně velké firmy. Analyzuje současný stav firmy zabývající se výrobou a prodejem elektromotorů. Zkoumá působení vnějšího prostředí na firmu a analyzuje vnitřní prostředí. Definuje vize firmy, obsahuje návrh budoucí konkurenční strategie firmy a její časovou implementaci
VLIV STRATEGICKÉHO ŘÍZENÍ NA PROSPERITU FIRMY
Palíšek, Eduard ; Bartes, František (vedoucí práce)
Disertační práce si klade za cíl ověřit vliv strategického plánování na prosperitu firmy. Protože se názory odborníků na účelnost strategického plánování liší – někteří jsou přesvědčeni, že strategické plánování je základem úspěšného rozvoje firmy, jiní zase dokládají četnými výzkumy, že nelze jednoznačně potvrdit přímý vliv strategického plánování na úspěšnost firmy – je proveden empirický výzkumu, jehož výsledkem je ověření hypotéz stanovených tak, aby bylo možno vliv strategického plánování na prosperitu firmy posoudit. V teoretické části je popsán vývoj strategického řízení. Na něj navazuje popis vnitřního a vnějšího podnikatelského prostředí a také vlivů, které na tato prostředí působí. Na závěr teoretické části jsou popsány charakteristiky strategického řízení a plánování, nástroje a modely strategického plánování a metody měření jeho účinnosti. Vzhledem k tomu, že dílčím cílem této práce je také navrhnout zjednodušený model strategického plánování aplikovatelný v podmínkách malých a středních firem, je teoretická část zakončena popisem specifik malých a středních podniků. Analytická část práce obsahuje detailní analýzy dat získaných dotazníkovou metodou. Na základě těchto analýz je provedena syntéza formou sestavení profilů různých kategorií firem. Závěry analýz a syntéz jsou použity pro ověření platnosti stanovených hypotéz. Návrhová část práce obsahuje koncepci „4-segmentového modelu“ strategického plánování. Na závěr jsou zhodnoceny přínosy práce pro teorii a pro praxi.
Konkurenční strategie firmy
Krudenc, Miloš ; MBA, Vladimír Sitta, (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zpracování návrhu konkurenční strategie pro firmu Nanograph, s.r.o. Práce je rozdělena do čtyř hlavních částí, z nichž první se zabývá hodnocením současného stavu firmy a odhalení problému, druhá teoretickými východisky k řešení zjištěného problému. Třetí část obsahuje strategickou analýzu společnosti a čtvrtá část nabízí návrh na vyřešení problému.
Návrh konkurenční strategie firmy
Hrozek, Tomáš ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Jedním ze základních kamenů úspěšné firmy je její vhodné strategické řízení. Zkoumaná společnost vstupuje do nové etapy svého života, kdy se rozšiřuje a zároveň začíná specializovat. Obsahem této diplomové práce je návrh konkurenční strategie jedné z podnikatelských jednotek firmy podnikající na trhu informačních technologií a služeb spojených s informačními technologiemi. Základem práce je strategická analýza této jednotky, a to jak interního prostředí, tak externího okolí. Návrhová část následně navazuje na provedené analýzy a navrhuje konkurenční strategii zkoumané společnosti. Cílem práce je pomocí vhodně navržené konkurenční strategie zajistit společnosti konkurenční výhodu.
Strategické podnikatelské aktivity vybraného podniku
Policarová, Martina ; Pirožek, Petr (vedoucí práce) ; Tyráček, Petr (oponent)
Tématem této diplomové práce je navržení strategických podnikatelských aktivit firmy KERAMIS koupelny s. r. o.. Zpracovala jsem jednotlivé strategické analýzy (PEST analýza, Portrův model, analýza hodnotového řetězce, finanční analýza a SWOT analýza) a navrhla jsem konkrétní strategii stability na základě výsledku analýz ve vztahu k marketingu, R&D, lidským zdrojům, financím a produktům. Dle mých zjištění by firma měla setrvat ve svém oboru podnikání a nerozšiřovat její podnikání do celého sektoru stavebnictví. Firma musí snížit svoji zadluženost, neustále hledat nové dodavatele, kteří nabídnou lepší obchodní podmínky a nové zboží, snažit se získávat exkluzivní zastoupení v regionu a finančně motivovat zaměstnance v závislosti na jejich pracovní produktivitě. Dále doporučuji zakoupení grafického 3D programu, investici do optimalizace www stránek (SEO) a zakoupení dodávkového vozu. Budoucí vývoj firmy záleží na dostatečném množství finančních prostředků a následné realizaci příležitostí.
Ocenění podniku Elektropřístroj s.r.o.
Holá, Veronika ; Scholleová, Hana (vedoucí práce) ; Prokeš, Miroslav (oponent)
Stanovení hodnoty společnosti Elektropřístroj s.r.o. výnosovou metodou DCF equity. Na základě provedení strategické analýzy, finanční analýzy a finančního plánu byla určena konečná hodnota podniku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.